Poradnik:

Warunki gwarancji

  1. Nasze materace zachowują wzorową jakość i właściwe funkcjonowanie pod warunkiem przestrzegania wcześniej opisanych zasad użytkowania i konserwacji.
  2. Na materac udzielamy 24-miesięcznej gwarancji licząc od daty udokumentowanego zakupu.
  3. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać w punkcie zakupu, wypełniając ze sprzedawcą protokół reklamacyjny Sprzedawca zobowiązany jest do bezzwłocznego powiadomienia producenta o zaistniałej usterce.
  4. Przedstawiciel producenta po oględzinach wadliwego towaru ustała termin i sposób załatwienia reklamacji.
  5. Reklamację zobowiązujemy się rozpatrzyć w ciągu 14 dni roboczych. Opóźnienie w załatwieniu reklamacji nie zachodzi gdy przedstawiciel producenta stawił się w oznaczonym terminie i nie mógł podjąć działań z przyczyn leżących po stronie klienta.
  6. Przy nieusuwalnych wadach towaru procedura jest następująca:
    • obniżenie ceny towaru z utratą gwarancji,
    • wymiana towaru na nowy z zastrzeżeniem odstępstw od oryginalnego wzorca 
      wynikającego ze zmian technologicznych i produkcyjnych.
    • anulowanie umowy.
  7. Reklamacja nie obejmuje:
    • wad widocznych podczas zakupu materaca o obniżonej cenie.
    • uszkodzeń wyrobu wynikających z niewłaściwego transportu ze sklepu do domu klienta,
    • uszkodzeń wynikających z niewłaściwego sposobu użytkowania,
    • uszkodzeń wynikających z przeróbek materaca, dokonanych przez kupującego 
      lub na jego zlecenie,
    • uszkodzeń związanych z niewłaściwie dobranym stelażem lub jego brakiem,
    • towarów przecenionych.
logo2
 nazwa:
adres firmy:
  tel./fax:
telefon:


Optimum

Zarzecze k/Niska
15 870 13 69
15 870 10 75

 email:

info@optimum-materace.pl

GG:17623846
c1 c2